گذشته گذشت ،آینده نیامده ،امروز را غنیمت شمار

پایگاه دیجیتال ایرانیان

سایت تفریحی و سرگرمی » سلامت » پزشکی » چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

تاريخ: 25 فروردین 1390 - توسط: sadeghi - موضوع: سلامت » پزشکی

 

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟


 

روش خاص ورزشی که بتوانید به صورت موضعی فقط چربی های شکم و پهلو را کاهش دهید وجود ندارد لازم است شما علاوه بر تمرینات هوازی ( دویدن، شنا ،

 

دوچرخه سواری و ...) حداقل 4 جلسه در هفته ، اجرای تمرینات شکم و پهلو (با وزنه و بدون وزنه ) را داشته باشید.

 

تمرینات شکم و پهلو مانند داز و نشست، مسگری، در حالت آویزان از بارفیکس پاها را به صورت همزمان به سمت بالا، راست و چپ ببرید، در حالت خوابیده به

 

پهلو سعی در بالا آوردن بالاتنه نمائید. این تمرین را به پهلوی راست و چپ اجرا نمائید.( این تمرینات هر روز در تکرارهای بالا 4 ست 20 تکرار اجرا شود).

 

همچنین لازم است بیشتر، مواد غذایی طبیعی کمچربی و کمشیرین را مصرف کنید مثل میوه، سبزی، نان سبوسدار، شیر و لبنیات کم چربی و گوشت کم چربی.

مصرف مواد نشاستهای را کاهش دهید.

غذاهای طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید.

از مصرف تنقلات شیرین و غذاهای چرب خودداری کنید.

 

سیستم همکاری در فروش

پایگاه تخصصی گردشگری ایرانسیستم همکاری در فروش

reza نوشته:

تعداد مطالب: 0
تعداد نظرات: 0
بهترین راه برای داشتن اندام مناسب پیاده روی است. مطلب مفیدی بود.

من دوچرخه سواری میکنم البته تفریحی،اما با اینکه بصورت تفریحیه نتیجه گرفتم
    پاسخ |
ارسال نظر


نام شما:   
پست الکترونیکی شما:  
 
 
 
Go Top