اگر روزي دشمن پيدا كردي، بدان در رسيدن به هدفت موفق بودي! اگر روزي تهديدت كردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزي خيانت ديدي، بدان قيمتت بالاست! اگر روزي تركت كردند، بدان با تو بودن لياقت مي خواهد

پایگاه دیجیتال ایرانیان

سایت تفریحی و سرگرمی » سلامت » پزشکی » چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟

تاريخ: 25 فروردین 1390 - توسط: sadeghi - موضوع: سلامت » پزشکی

 

چگونه چربی شکم و پهلو را آب کنیم؟


 

روش خاص ورزشی که بتوانید به صورت موضعی فقط چربی های شکم و پهلو را کاهش دهید وجود ندارد لازم است شما علاوه بر تمرینات هوازی ( دویدن، شنا ،

 

دوچرخه سواری و ...) حداقل 4 جلسه در هفته ، اجرای تمرینات شکم و پهلو (با وزنه و بدون وزنه ) را داشته باشید.

 

تمرینات شکم و پهلو مانند داز و نشست، مسگری، در حالت آویزان از بارفیکس پاها را به صورت همزمان به سمت بالا، راست و چپ ببرید، در حالت خوابیده به

 

پهلو سعی در بالا آوردن بالاتنه نمائید. این تمرین را به پهلوی راست و چپ اجرا نمائید.( این تمرینات هر روز در تکرارهای بالا 4 ست 20 تکرار اجرا شود).

 

همچنین لازم است بیشتر، مواد غذایی طبیعی کمچربی و کمشیرین را مصرف کنید مثل میوه، سبزی، نان سبوسدار، شیر و لبنیات کم چربی و گوشت کم چربی.

مصرف مواد نشاستهای را کاهش دهید.

غذاهای طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید.

از مصرف تنقلات شیرین و غذاهای چرب خودداری کنید.

 

سیستم همکاری در فروش

پایگاه تخصصی گردشگری ایرانسیستم همکاری در فروش

reza نوشته:

تعداد مطالب: 0
تعداد نظرات: 0
بهترین راه برای داشتن اندام مناسب پیاده روی است. مطلب مفیدی بود.

من دوچرخه سواری میکنم البته تفریحی،اما با اینکه بصورت تفریحیه نتیجه گرفتم
    پاسخ |
ارسال نظر


نام شما:   
پست الکترونیکی شما:  
 
 
 
Go Top